
Zbigniew Wrzodak,
fot. Andrzej Skorski
Nadesłane e-mailem.
RABIN DOWODZI, że ŻYDZI ZOBOWIĄZANI SĄ do WSPARCIA „WALKI o SŁUSZNĄ SPRAWĘ”, którą prowadzi NARÓD UKRAINY” !!!
*****
Oficer CAHAL (armia izraelska) i jeszcze 300 ŻYDOWSKICH BOJÓWKARZY zostało INSTRUKTORAMI EUROMAJDANOWSKIEJ TŁUSZCZY.Portal Stowarzyszenia Gmin i Organizacji Żydowskich Ukrainy, którego szefem jest pijarowski menedżer euromajdanu, żyd Josif Eisels, osłaniający nazistów żyda Tiahnyboka-Frotmana, wyhodowanych przez szefa Europejskiego Sojuszu Żydowskiego, miliardera i żyda I. Kołomojskiego, opublikował wywiad korespondenta Michaiła Golda z pewnym żydem izraelskim, którego autor wywiadu przedstawia jako „JEDNEGO z GŁÓWNYCH LUDZI w SKOMPLIKOWANYM SYSTEMIE SAMOOBRONY MAJDANU i barykad na Hruszewskiej”, nie wymieniając go z nazwiska. Chociaż żydowskie media przedstawiają go jako „gołębia pokoju” to trzeba trzeźwo oceniać sytuację przejęcia protestu, kiedy oficer obcej armii przyznaje się do bezpośredniego kierowania „ukraińskim buntem”.Poniżej przytaczamy fragmenty z wywiadu tego anonimowego oficera armii izraelskiej (CAHAL) w przekładzie z języka ukraińskiego z żydowskich portali „israel7″ i „news.israelinfo”:
„To co zobaczyłem na początku rozczarowywało, tak wszystko było zdezorganizowane, brak przywódców, spójnej strategii, itp. Wtedy, nieoczekiwanie dla siebie, zacząłem częściowo zarządzać przebiegiem tego oporu, chociaż początkowo nie uważałem go za „swoją wojnę”. Organizowałem obronę, budowę barykad a później, na prośbę ludzi, zacząłem dowodzić jednym z oddziałów”.
„Byłem kilka razy na Majdanie, słuchałem nieodpowiedzialnych wypowiedzi przywódców opozycji, rozumiejąc, że ludzie mogą popełniać szaleństwa. Co i się stało kiedy po 7 godzinnych negocjacjach ta trójka wyszła na scenę i zaczęła przygotowywać grunt pod kompromis. Naród wypiął się na nich i ruszył w kierunku ulicy Hrusziewskiego zamierzając przystąpić do szturmu, absolutnie bezsensowne z wojskowego punktu widzenia. Służyłem w armii izraelskiej, mam jeszcze pojęcie w kwestii operacji anty-terrrorystycznych, sam brałem w nich udział i po prostu zrozumiałem, że teraz poleje się dużo krwi. Policzywszy ludzi na barykadach i upewniwszy się, że stosunek sił jest absolutnie nie do przyjęcia w zbliżających się działaniach, zaproponowałem zajęcie pozycji obronnej i wzmocnienie redut. Dzisiaj te barykady wyglądają tak jak powinny wyglądać. Ostateczną pewność co do tego, że jestem właśnie tam gdzie powinienem być, zyskałem po szturmie Domu Ukraińskiego, gdzie ja, mówiąc słowami „Pirkey avot”, próbowałem być „człowiekiem na miejscu gdzie nie ma ludzi”. 1500 osób próbowało przejąć budynek w którym znajdowało się 200 funkcjonariuszy sił bezpieczeństwa, głównie świeżo po przeszkoleniu, i gdyby dorwali się oni do tych chłopaków to krew polała by się i po drugiej stronie. Zaczęliśmy proces negocjacji zakończony uwolnieniem Domu Ukraińskiego bez jednego wystrzału i bez rannych”.
„Tylko w moim oddziale jest 4 IZRAELSKICH BOJOWCÓW z doświadczeniem wojskowym, których, tak jak i mnie, wyprowadziło na Majdan pragnienie uniknięcia nikomu niepotrzebnych ofiar. Ja nazwałbym całą naszą grupę „niebieskimi hełmami”, analogicznie do sił pokojowych ONZ. Sytuacja na Majdanie jest dość nerwowa, wielu ludzi chce zemsty za krew ofiar, jeszcze więcej jest zmęczonych bezczynnością opozycji, wszystkie te gorące głowy są pełne iluzji w kwestii prawdziwych walk i w konsekwencji nie wyobrażają sobie możliwych następstw. Oni także nie myślą o tym, że po drugiej stronie barykad także są ludzie, dlatego nasze działania nie powinny zhańbić Majdanu z „ludzką twarzą”.
„Ja od pierwszych dni OBCUJĘ z AKTYWISTAMI „PRAWEGO SEKTORA”, UNA-UNSO, ze wszystkimi tymi ludźmi, z którymi w czasie pokoju nie znalazłbym wspólnego języka. Przy tym przedstawiam siebie wyłącznie jako ŻYDA, dodatkowo RELIGIJNEGO. Pod moim dowództwem są już dziesiątki bojowców Majdanu, Gruzini, Azerowie, Ormianie, Rosjanie, którzy nawet nie próbują rozmawiać po ukraińsku, i ani razu nie spotkaliśmy się ze zjawiskiem wzajemnej nietolerancji. Wszyscy oni z wyraźnym szacunkiem odnoszą się do mojego wyznania, już wiedzą co jem, czego nie jem, itp., i to nie wywołuje żadnego odrzucenia”.
„Dobrze zorganizowani ekstremiści to mit” – zapewnia żydowski aktywista euromajdanu.
„Ludzie, którymi ja kieruję są zorganizowani znacznie lepiej niż radykałowie. My reagujemy szybciej i bardziej skutecznie. Pod moim bezpośrednim nadzorem jest 30 ludzi a zmobilizować mogę 300. Ani OUN, ani „Prawy Sektor” na takie luksusy nie mogą sobie pozwolić” – stwierdza żyd.
Poglądy wyrażone przez anonimowego, „ŻYDOWSKIEGO OBROŃCĘ MAJDANU” są prawie dosłownie takie same jak opinie rabina Pinchasa Rosenfelda, z którym wywiad został opublikowany przez felietonistę kijowskiej gazety żydowskiej „Haadashot”, Michaiła Golda. Rabin dowodzi, że ŻYDZI ZOBOWIĄZANI SĄ do WSPARCIA „WALKI o SŁUSZNĄ SPRAWĘ”, którą prowadzi NARÓD UKRAINY:
„NARÓD ŻYDOWSKI POWRÓCIŁ na SCENĘ HISTORII nie po to, ŻEBY na NIEJ WYPOCZYWAĆ. Nie trzeba koniecznie stać na czele marszu, ale mnie się wydaje, że ważne jest żeby popierać dążenie dźwigające ten naród, a z nim całą ludzkość, na nowy poziom”.
I jako podsumowanie przytaczamy słowa tegoż żydowskiego instruktora z CAHAL’u:
„Ja uważam, że OBECNOŚĆ ŻYDÓW na MAJDANIE to nie tylko UCZCZENIE IMIENIA STWÓRCY, ale to jest DIALOG ŻYDÓW z PRZYSZŁĄ WŁADZĄ. To jest to co pozwoli jutro żydom żyć i pracować w tym kraju. I to jest ważka przeciwwaga dla tych, którzy krzyczą o „nieżydowskiej sprawie”. Z bożą pomocą, kiedy będę mógł ujawnić swoją twarz, to nikt nie powie, że żydzi stali na boku”.
za:
- http://wolna-polska.pl/
- http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/02/18/zydzi-na-euromajdanie
Apeluję do wszystkich blogerów, którzy wiedzą o co chodzi z euro-majdanem, by swoje teksty i różne wpisy na portalach internetowych wysyłali do mediów publicznych i prywatnych jak np.: wiadomoś[email protected] – wiadomoś[email protected] – [email protected] i do innych TV. itd. Wysyłajcie do radia, gazet, portali internetowych, mediów toruńskich itd.
MACIE PRZEKONYWAĆ NIE PRZEKONANYCH. NIE PISZCIE SAMI DO SIEBIE TEGO SAMEGO, WYSYŁAJCIE TEKSTY DO MŁODZIEŻY BY POZNAWALI PRAWDĘ.
Przecież w sprawie Ukrainy chodzi o ,,terrorystyczny przewrót”, podobny jak w Tunezji, Libii, Egipcie a w Syrii jeszcze się nie udało. Na Ukrainie jest zainstalowanych setki funkcjonariuszy służb specjalnych z Izraela, USA, Niemiec i Polski (mniejszość ukraińska wspólnie z mniejszością żydowska). Przewrót był przygotowywany od wielu lat. Banksterzy zainwestowali już 5 mld $ w euro-banderowców, mają tam swoje gazety, TV, radia, portale internetowe i 15 tys. przeszkolonych ludzi. Szkolenia tych ludzi odbywały się min. w Polsce. Sponsorom ,,terrorystów – banderowców” nie chodzi o dobro Ukrainy czy dobro nawet samych Ukraińców im chodzi o przesuwania coraz bliżej granic Rosji programu ,,OSACZANIA ROSJI”, to nie o Ukrainę chodzi, chodzi o zlikwidowanie obecnych władz w Moskwie i doprowadzenia do upadku Rosji, przejęcia ich potężnych konfitur oraz usunięcie przeszkody w budowaniu Nowego Porządku Światowego z jednym antyludzkim ,,rządem światowym, ustanawianego przez wolnomularzy.
Światowa mafia finansowa poległa w potyczce z Iranem i Syrią, ,,winnym” tej klęski jest Putin, nadarzyła się okazja, że zbliżała się olimpiada w Soczi, masoni postanowili uderzyć i w pewnym sensie im się to udaje.
Reakcje ,,okrągłostołowców” w naszym kraju było widać wczoraj (19-02-14 rok) podczas debaty o sytuacji na Ukrainie w polskim parlamencie, gdzie syn oprawcy Polaków Miron Sycz z PO łgał z polskiej Trybuny Sejmowej o sytuacji na Ukrainie ale jemu i Tuskowi przyklaskiwał J. Kaczyński, który poparł wystąpienie syna mordercy Polaków na Podkarpaciu!!! Wczoraj w sejmie ,,magdalenka” i sprzedawczyki Polski razem, chórem stanęli po stronie dzieci i wnuków banderowców z UPA i OUN, którzy jawnie mówią, że jak zainstalują ich mocodawcy na urzędach w Kijowie to Przemyśl i 15 powiatów będę chcieli odzyskać od Polski na rzecz Ukrainy. Sprzedawczyki ,,okrągłostołowe” wspomagają wszystkich ,,terrorystów” z euro-majdanu i chcą za nasze pieniądze leczyć ich, tylko zapominają, że Naród Polski przymiera głodem, że sami Polacy czekają na wizytę u specjalisty nawet kilka lat, ale dla przestępców z obcego kraju miejsca w najlepszych szpitalach już się znalazły.
Nadchodzi czas aby w Polsce się zorganizować i jechać z jedną partią, sztucznie podzieloną na kilka. Wczorajsze wystąpienia sejmowe Palikota, Kaczyńskiego, Tuska, Sawickiego,Millera i Dorna to wypociny wyjęte wprost z ich politycznego szamba. Każdy jak skundlony niewolnik bełkotał coś, tak by było zgodne z zaleceniami swoich mocodawców. Miałem wrażenie, że zdecydowana większość w polskim sejmie to posłowie i rządzący banderowcy, nikt nawet nie zająknął się by przypomnieć jak ci zwyrodnialcy z UPA i OUN urządzili polskim dzieciom, kobietom, starcom Holokaust na Wołyniu.
Apeluję do przytomnych Polaków piszcie i informujcie o prawdziwej sytuacji w Polsce związanej z sytuacją na Ukrainie. Zalew ,,soroszowych” dukatów robi spustoszenie w tej części Europy. Szykują już plan do obalenia obecnej władzy na Węgrzech o ile wygra tam wybory wiosenne Orban. Zdobycie władzy na Ukrainie przez eur-banderowców to straszny cios w żywotne interesy narodu polskiego. To znowu odbudowa nad głowami więzi Niemcy – banderowcy wspomagani przez usrael.
Taki scenariusz jest bardzo możliwy. Możliwy jest w takiej konfiguracji powtórka ,,wołyńskiej” eksterminacji narodu polskiego w Polsce wschodniej. Przyczyniają się do tego i Biedroń z Kaczyńskim, Buzkiem, Palikotem, Sikorskim, przezroczystym Tuskiem, tchórzem Komorowskim. Płatni agenci z Polski działają w sprawie Ukrainy, nie w interesie Polaków czy normalnych przyzwoitych ukraińców, ale oni działają w interesie światowej mafii banksterów. Kładą podwaliny pod budowę w Polsce wschodniej ,,drugiego Kosowa”. Zapamiętajcie tych zdrajców, którzy na euro-majdanie pod flagami euro-banderowców krzyczeli ,,slawa Ukrainie – herojem sława”, krzyczeli razem z dziećmi i wnukami morderców Polskich dzieci, kobiet, starców na Wołyniu. Zapamiętajcie te wypasione antypolskie brukselskie gęby oraz gęby z Nowogrodzkiej 84.
Ale jednym z najniebezpieczniejszym gensekiem ukraińskim jest taki Paweł Kowal, który dysponuje wielką kasą na budowanie od wielu lat tzw. ,,demokracji na wschodzie”. To on i Klich były szef MON, jest finansowany w ramach swojej fundacji, niemieckimi i syjonistycznymi funduszami na budowę ,,demokracji” w tej części Europy (patrz fundacja ,,energia dla Europy).
Polacy, piszcie i apelujcie do dziennikarzy i rządzących, posłów by zaprzestali wtrącania się w niepolskie sprawy, niech pilnują spraw tych co ich wybrali, niech leczą tych co im pieniądze z swoich podatków płacą, niech zaprzestaną jawnie działać w interesie światowego syjonizmu itd. Trzeba rozbudzać świadomość narodową Polaków, tędy jest najpewniejsza droga, by odzyskać Polskę dla Polaków.
Więcej na neon24.pl
Zygmunt Wrzodak

KTO ZABIJA ZWIERZETA BEDZIE ZABIJAL LUDZI!!!
Trzeba w takim razie zamknąć wszystkich rzeźników.
Tak na wszelki wypadek.
I pracowników masarni.
@ masakalambura
uważam, że jest Pan cennym dyskutantem na tym blogu
zawsze spokój, opanowanie, siła Dobra, ogromna dbałość o język i formę wypowiedzi,
ale
ta wypowiedź nt zwierząt bardzo mnie rozczarowuje i bardzo … martwi.
ten co nie lubi zwierząt, nie może lubić ludzi
to stworzenia boskie jak my
mają prawo do życia
a my mamy obowiązek ich szanowania
ja akurat nie jem wcale mięsa,
więc moja opinia z tego powodu jest najbardziej radykalna z możliwych
ale nawet kiedy jadłam mięso (lata temu min 7)
to nawet wtedy uważałam, że
sens zabicia JAKIELKOLWIEK żywej istoty może być jedynie uzasadnione walką o własne przetrwanie
tak jest w naturze, nawet lew nie atakuj ofiary, jeśli nie jest głodny
w tym sensie niektórzy ludzie dziś są gorsi od zwierząt,
bo zabiją nawet dla … telefonu komórkowego
jestem dowodem na to, że jedzenie mięsa nie jest konieczne
dodam, że moje wyniki są idealne, na nic nie chorujemy
chyba za 2 lata temu napisałam na tym blogu takie zdanie:
” Jedzenie mięsa powoduje cierpienie”
Bo jak kupujecie w sklepie np. szynkę, to na drugim końcu tego „łańcucha logistycznego”
jest śmierć zwierzęcia, a wcześniej CELOWA produkcja na tzw ubój
dla mnie to horror
nie biorę w tym udziału i czuję się przez to lepiej i zdecydowanie zdrowiej, ale zdrowiej
to niejako przy okazji, bo ten pierwszy argument jest dla mnie najważniejszy
Nie przyczyniam się do tworzenia cierpienia.
Ani ludzi ani zwierząt, ani żadnej istoty żywej.
Człowiek nie ma potrzeby ani konieczności.
Tak powinni robić wszyscy.
Przemysł zabijania zwierząt padnie. I dobrze.
Rozwijałby się inny przemysł - produkcje roślinne.
Ludzie byliby zdrowsi i szczęśliwsi, bo z lżejszymi sumieniami.
O zwierzakach nie wspomnę.
Wtedy 2 lata temu rozgorzała dyskusja czy warto zajmować się tematem zwierząt
skoro giną ludzie.
Myślę, że to jest niejako dodatkowy argument na dokonujące się coraz wyraźniej
zjawisko polaryzacji biegunów Dobra i Zła
Moje dziecko nie nadepnie mrówki na chodniku, bo mrówka też chce żyć
i krzyczy na mnie, gdy chcę zabić pająka w mieszkaniu.
A są inne dzieci, które męczą np chomika i wrzucają potem filmik z męczarni na YT.
Cóż dodać ?
Żyjemy w czasach ostatecznej walki Dobra ze Złem,
w czasach ostatecznej walki między Kościołem i Antykościołem …
Te słowa powiedział nasz Papież w USA jeszcze jako kardynał w roku 1976.
Było to ponad 30 lat temu, to jak bardzo były to słowa trafne widać dziś coraz wyraźniej.
Chyba każdy to widzi.
Niech osoby czyniące zło, w tym zawodowe krety, zastanowią się - każdy za swoje czyny odpowie.
Ps.
Gdy mowa o zabijaniu zwierząt … ja nie umiem milczeć.
@Roma
Ja niestety wciąż jem mięso. Bywało że nie jadłem i czułem się świetnie. Ale bycie wegetarianinem w pojedynkę jest na dłuższą metę zbyt trudne. Wystarczy, że jestem muzułmaninem. W tym kraju jest to wystarczające wyzwanie. Bo świnia i alkohol są tu niemal wszędzie. Ograniczam więc mięso do minimum.
I podobnie jak pani, bardzo kocham przyrodę. Znęcanie się nad nią i jej niszczenie powoduje u mnie ból wewnętrzny nie mniejszy niż wtedy, gdy widzę cierpienie ludzi.
Islam również zakazuje znęcania się nad kimkolwiek, ze zwierzętami włącznie.
Była taka historia. Pewien uczony zbierał hadisy o Proroku. Spisywał wszystko co mówił i robił Prorok od ludzi, których reputacja była doskonała. Aby zapewnić największą wiarygodność własnej pracy. Wiarygodność hadisów to oddzielny dział nauki w Islamie.
Naukowiec ten dowiedział się że w pewnym mieście, daleko za wielką pustynią jest pewien człowiek, który zna bardzo wiele autentycznych historii o Proroku. Jego prawość nie podlegała najmniejszym obawom.
Naukowiec udał się w długą drogę. Po tygodniu podróży dotarł na miejsce. Odnalazł dom tego, kogo szukał. Wszedł na podwórze i ujrzał człowieka bijącego osła. Wycofał się. Odnalazł kogoś kto znał tego kogo szukał. I spytał czy to ten. Okazało się że człowiek którego szukał to właśnie ten który bił osła.
Naukowiec odszedł, nie zadawszy jednego pytania.
Po powrocie spytano go, czego się dowiedział? Naukowiec odpowiedział że niczego. Spytano go: „Jak to, a odnalazłeś go?”
„Tak.”
„I co przejechałeś taki szmat drogi a nie zapytałeś o nic?”
„Nie jest wiarygodny i godzien wiary ten, kto tak źle traktuje zwierzęta.” - zabrzmiała odpowiedź.
Moje zdanie teraz już znasz.
Jednak popadanie w skrajności, jak komentarz, na który zareagowałem przypomina głosy ekofaszystów.
Kto zabija zwierzęta, będzie zabijać ludzi?
Nie zagalopowujmy się. Trzeba by zamknąć w psychiatryku wszystkich myśliwych, z Prezydentem na czele.
Ludzie jedzą zwierzęta a więc i zabijają zwierzęta.
Jedynie ci którzy robią to dla zabawy, lub których bawi cierpienie zwierząt nie są dobrymi ludźmi. Odpowiedzą za swoje czyny. Przed Bogiem, chyba że się poprawią. Głupota czasem przemija.
Można zabijać zwierzęta i robić to z szacunkiem dla nich. Na tym polega prawdziwy (nie przemysłowy) ubój rytualny. Jest o ubój z oddaniem honoru żyjącej istocie, która ma być zjedzona.
As właśnie zakazano w Polsce takiego podejścia. I głosów ekofaszystów będzie przybywać.
[usunięte, bo tak mi się podoba, M.P.]
Ci potomkowie norweskich wikingów mają łeb na karku i wiedzą co jest grane…
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/msz-islandii-rzad-chce-wycofac-wniosek-o-czlonkostwo-w-ue/8lqhh
http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/02/19/stop-niszczeniu-narodow-i-panstw-polska-ofiara-spisku-swiatowego-udowodniony-zamach-stanu-w-polsce/
Brakuje tylko zdjęcia satelitarnego z 5 kwietnia 2010 roku ukazującego teren przyszłej „katastrofy” gdzie przygotownay już był teatrzyk.
Powinno natychmiast być zwołanie Zgromadzenie Narodowe np. w Sali Kongresowej i podjęta uchwała o odwołaniu wszystkich urzędników państwowych wysokiego szczebla jako zdrajców. Tylko tak można uniknąć poważnego rozlewu krwi w Polsce.
Baba z liną na łbie powiedziała:
„Julia Tymoszenko przemówiła do tłumu: To Wy rozpoczęliście nowy ruch na świecie. Na Was będą wzorować się inni”.
Istotnie, jest się na czym wzorować.
Podobno mają wypuścić każdego złodzieja, który ukradł ponad 1 milion dolarów. Jest precedens, więc muszą przestrzegać prawa.
Ciekawy komentarz:
Jedyną wygraną w tym całym burdelu jest ta SKORUMPOWANA DO CNA BANDERÓWA TIMOSZENKO rodem z Kaukazu skazana za DEFRAUDACJĘ na olbrzymią skalę i zbijająca fortunę na BIEDZIE obywateli własnego państwa, oskarżona także o ZLECENIE MORDERSTWA. Wypuszczanie takiej persony na wolność to SZCZYT BEZCZELNOŚCI GALOPUJĄCEJ. Ale takie standardy na U-KRAINIE. )))))
http://fakty.interia.pl/pokaz-komentarz,pId,71504445,dId,2373036#pst71504445
Według tvn24 nawet Sikorski skrytykował działania Julii.
A więc przekonał się, że „porozumienie” jest fikcją.
Bo właśnie zaczyna się banksterska wolnoamerykanka.
No to kczuszka w tym nowym standardzie ma w tym swój niezbywalny
http://www.youtube.com/watch?v=FiXKu_YiwKM
- donald zresztą też.
„„Jagiellonowie” w sprawach istotnych i strategicznych”
http://jozefbizon.files.wordpress.com/2014/02/057_jagiellonowie_w_sprawach_istotnych_i_strategicznych.pdf
Errata
No to kczuszka w tym nowym standardzie ma swój niezbywalny udział
http://www.youtube.com/watch?v=FiXKu_YiwKM
- donald zresztą też.
„„Jagiellonowie” w sprawach istotnych i strategicznych”
http://jozefbizon.files.wordpress.com/2014/02/057_jagiellonowie_w_sprawach_istotnych_i_strategicznych.pdf
Tymoszenko nosi specyficzną fryzurę z uwagi na jakąś ukraińską przepowiednię o kobiecie z warkoczem, która będzie wielką władczynią równie wielkiej Ukrainy. No i ubzdurała sobie „Samsonka”, że to o niej była mowa…
Islandzki rząd zamierza wycofać wniosek o członkostwo w Unii Europejskiej. W przyszłym tygodniu parlament zajmie się rządowym projektem ustawy w tej sprawie
- informuje stooq.com.
“…Zrobią to bardzo sprytnie, po prostu usuwając przywódców(*). Następnie zaoferują swoją pomoc. Potem kupią przyjaźń nowych rządów tak, aby przejąć nad nimi kontrolę. Ta nowa kontrola będzie gorsza niż rządy głodnych dyktatorów, którzy zostali obaleni w imię wolności….”
Oredzie ostrzeżenie, 17.02.11
“…Narody Zachodu sprowokują reakcję Rosji i Chin. Wszystko zakończy się wojną światową…”
Kim jest Maria Bożego Miłosierdzia?
Maria Bożego Miłosierdzia (MBM) była do niedawna anonimową wizjonerką z Irlandii, jak ustalono, ma na imię Mary Carberry (panieńskie nazwisko, którego także używa to McGovern). MBM twierdzi, że otrzymuje orędzia od Boga Ojca, Jezusa i Maryi, a także – Ducha Świętego. Orędzia, jak sama przyznaje w wywiadzie dostępnym w internecie, otrzymuje pismem za pomącą pisma automatycznego. Jak twierdzi, jest ostatnim prorokiem, i ‘Siódmym Aniołem Apokalipsy’ i i to o niej jest mowa w Księdze Apokalipsy.
Czy orędzia MBM mogą pochodzić od Boga?
Bóg nie zaprzecza samemu sobie. Prywatne objawienia, które stoją w sprzeczności z nauką Kościoła Katolickiego i Objawieniem Publicznym (Pismo Św i Tradycja Kościoła) nie mogą pochodzić od Boga. Tzw. ‘orędzia’ MBM zawierają liczne herezje, niespełnione proroctwa, sprzeczności, błędy merytoryczne – a poza tym także błędy stylistyczne i gramatyczne.
Jakies jest oficjalne stanowisko Kościoła w sprawie MBM?
Zazwyczaj decyzja Biskupa Lokalnego w przypadku objawień prywatnych jest wiążąca. Biskup MBM nie wydał żadnego oficjalnego stanowiska, chociaż w wywiadzie MBM przyznaje, że po przedstawieniu mu orędzi, uznał, że nie pochodzą od Boga.
Jak do tej pory, paru Biskupów potępiło ‘orędzia’ MBM. Zaliczają się do nich:
Biskup Richard. J. Malone, z Diecezji Portland w USA.
Arcybiskup Mark Coleridge, Brisbane, Australia
Arcybiskup Denis J. Hart, Melbourne, Australia
Słowacka Konferencja Biskupów.
Biskup Andreas Laun, Biskup Pomocniczy Salzburga, Austria
Biskup Ronald P. Fabbro, Diecezja London w Kanadzie
Biskup Greg O’Kelly SJ, Diecezja Diocezja of Port Pirie, Australia
Warto poczytać:
http://ostrzezenieprzedmbm.wordpress.com/2014/02/17/nowe-rewelacje-roth-potwierdza-tozsamosc-mbm-czy-mbm-jest-w-kontakcie-z-malym-kamykiem/
Peryskop czasem palniesz ja bym powiedział na złoty medal, a czasem Nie wiem…
Jeśli chodzi o monitora yy TOmy Lee Jons’a to rozumiem jego przewrażliwienie,jeśli faktycznie miał kontakt z agentura a z tego co pisze sam, wnioskuje że to dopiero początek.. szkoda
Z drugiej strony jeśli ma to tylko i wyłacznie prestiz Monitora, to sam kathrine przyciagnie tym negatywnym mysleniem. Pozdrawiam, niech sie pan Monitor troche rozluźni narazie ma pan kilku krytykow i tylko tyle.
Dzięki, czuję przyjazną duszę, a to ważne.
Szkoda no+name że wy walicie tu tak rzadko na złoty medal.
Anna powiedział/a 2014-02-19 (środa) @ 10:15:36
Ze służb nie ma ucieczki, kto raz umoczył, ten ma przerąbane do końca życia. Polecam Suworowa “Akwarium”.
http://marucha.wordpress.com/2014/02/19/hasbara-w-polskim-sejmie/#comment-321876
Peryskop
- czy ty mówisz o sobie - czy o swoich robalach, bo sporo już ich napłodziłeś na tym blogu?
No bo widzisz Peryskop
- wszystko od dawna wskazuje na to, że chcesz się razem z Aśką bawić w ‚oficera’ kierującego Panem Markiem, a i całym jego blogiem.
Twoje komentarze Bizon sa nieistotne, bezwartosciowe i nudne.
Nikt nie chce ich czytac i dodatnio punktowac.
Moze jakis syndrom masochisty?
Hahaha ! Kierującego 😀
monitorpolski 17 lutego 2014 at 21:39
„…muszę tu przyznać, że to że nie siedzę zawdzięczam m.in. panu Józefowi Bizoniowi.”
http://www.monitor-polski.pl/18-lutego-o-godzinie-18-tel-medytacje-w-s-odblokowania-tzw-wolnej-energii/comment-page-1/#comment-140968
A może jednak byłoby lepiej gdyby Admin posiedział ?
Przynajmniej nie byłoby tu tyle kłamstw o Keshelotach, tylu oszczerstw pod adresem Aśki i mnie, tylu znaczących niedopowiedzeń o zapperach, oraz lansowania szemranej jasnowicki i trefnych „patriotów” jak JB.
Peryskopie próbował Pan w eksploatacji tego krytykowanego zappera ? Pzrecież po paru próbach nie zrobi z Pana anemika.
Jak już pisałem na chatcie po paru minutach użycia wzrasta mi energia witalna , ogólnie jestem zdrowy tak że nie moge stwierdzić czy mnie wyleczył.
Zapper użyczyłem mojej sąsiadce tweirdzi że się podleczyła stanowczo lepiej się teraz czuje w stosunku do okresu pzred kuracją tym zapperem Pana Jana.
@Peryskop
No i co ma z tego niby wynikać w twojej chorej wyobraźni?
Nie przyszło ci do głowy to, że jednak znam prawo również od strony jego zastosowania wbrew twoim bezmyślnym i durnowatym twierdzeniom?
A to
„Koniec gry Peryskopa w kulki (kropkowane).
Kto kogo chroni, kto czyim adwokatem. DLACZEGO?”
http://www.monitor-polski.pl/jerzy-truchlewski-komu-sluzy-red-sakiewicz-i-gazeta-polska/comment-page-2/#comment-138623
to jeszcze nie wszystko.
Więc możesz sobie jeszcze pohasać.
A czy Nieciekawyyy ma wątpliwości do mojego wigoru ?
I to bez zapperdalanek typu taratajciowego.
Po prostu wystarczy być sobą, pokonać strach, unikać toksyn i cieszyć się własnym życiem jakie ono jest.
Pozdrowienia dla sąsiadki - tej po okresie i stosunku.
Wtedy każdej i każdemu się poprawia 😀 😀
I nawet nie potrzeba zappera.
@Demaskator
Zostało was cztery na krzyż - wystarczająco dużo do punktowania samych siebie.
No i prosiłem parę razy rozważnych aby moich komentarzy nie punktowali.
@Peryskop
No to teraz wiadomo dlaczego co poniektóre są takie wściekłe na tym blogu - po takim jak z tobą to nie dziwota.
Znowu NIEciekawyy he he Dobrze niech już będzie.
Nie posiadam Panie Peryskopie wątpliwości co do wysokiego stopnia pańskiego wigoru - dowód - to te niezliczone wytrwałe godziny spędzona przy analizach treści blogu - faktycznie trzeba posiadać wigor.
Idzie mi o to że aby należycie przetestować ten zapper pod kątem zasadnych pańskich wątpliwości Pan Jan musiał by wydać na testy kliniczne ogromne kwoty a faktem jest że zapper leczy do jakiegoś stopnia i bardzo trudno jesli w ogóle sposób odpowiedziec obecnie na pytanie czy powoduje trwałe zmiany w obrazie krwi a jeśli to przy jak długim okresie zappowania się ?
Chyba udam się na badania krwi i póxniej pozzapuje i sma się pzrekonam.
PS
Sąsiadki nie bzykałem ale teraz gdy twierdzi iż jest zdrowsza to się poważnie zastanowię he he
Upss, sąsiadka niebzykana może się uzależnić od zappera.
A co do krwinek i komórek to przecież chyba jasne, że jako żywe ciałka podobne właściwościami i gabarytami do bakterii - są one narażone na oddziaływania elektryczne.
Zatem oferowanie takiego aktywnego agregatu bez sprawdzenia to ruletka - i to rosyjska. Z moich udanych doświadczeń wynika, że badania kliniczne wcale nie muszą być drogie jeśli urządzenie daje więcej korzyści niż potencjalnych zagrożeń.
No a problem tkwi w tym, że Jan T. potrafi jedynie operować frazesami - jakoby zappery były skuteczne w zwalczaniu wszelkich chorób, co jest nonsensem.
Czy wzmianka o kozach nie lubiących zapperdalanek nie daje do myślenia ?
Panie Ciekawyyy
Skoro nie ma pieniedzy na testy kliniczne, to Pan sie zgadza byc tym krolikiem doswiadczalnym?
Juz nie mowie o Panu Taratajciu i monitorze zachwalajacym cos, co nie wiadomo, jak zaskutkuje?
Uzywajac slow monitora, mozna by rzec, ze to prawdziwe LUDOBOJSTWO!!!!!!
Wszyscy mowia o natychmiastowej poprawie po uzyciu zappera, ale nikt nie bierze pod uwage:
- zjawiska placebo
- skutkow ubocznych w postaci zabijania rowniez zdrowych bakterii i innych nieznanych, niemozliwych do zaobserwowania bez badan w- skutkow dlugoterminowych.
Bo to jest zabawa z bombka, nie ma testow, nie ma doswiadczen dlugofalowych itp.
Niech Goje na sobie probuja i jeszcze nam za to zaplaca.
Przy Pana ciekawosci oczekiwalbym jej duzo wiecej, lacznie z dociekliwoscia.
Dla mnie, jak kto chce, niech probuje, ale to niezbyt dobra zabawa, kiedy ryzykuje sie swoje zdrowie.
Antybiotyki tez szybko pomagaja, narkotyki natychmiast poprawiaja nasze samopoczucie.
Przykladow mozna by mnozyc.
Pokazuje sie nam jakies zlote kule, urzadza grupowe modly, przerywane telefonami do jakies jasnowidzki.
Rownie mozna isc do wrozki ze szklana kula, ktora dodatkowo przyrzadzi nam jakas miksture ze zdechlego szczura.
Nie ma rozmow merytorycznych, Panowie nie odpowiadaja na pytania, nie ma tam fachowcow, ktorzy potrafia zaobserwowac to od strony medycznej.
Nie ma nic oprocz obiecanek i paru postow napisanych przez niewiadomo kogo.
I ludzie to wszystko lykaja po calosci.
To i jak maja nie lykac powazniejszych rzeczy, ktore sie teraz na swiecie dzieja, jak kazdy kit mozna latwo oprawidz i sprzedac za pieniadze.
Moze wogole to byl taki test, jak w co ubrac jakas rzecz, zeby goje to lykneli.
I okazuje sie, ze wiele rzeczy nie trzeba.
A wtedy wiadomo, jakie inne, powazniejsze kity rowniez mozna im zaaplikowac.
„A co do krwinek i komórek to przecież chyba jasne, że jako żywe ciałka podobne właściwościami i gabarytami do bakterii – są one narażone na oddziaływania elektryczne.”e,
Niby jasne, ale:
1.Jakie są proprorcje ilości krwinek i innych „żywych ciałek” do patologicznych bakterii o „podobnych właściwościach i gabarytach”?
2. W jakim tempie mnożą się „patologiczne bakterie” w organizmie, a w jakim te „żywe ciałka”?
3. Czy układ odpornościowy przeciwdziała namnażaniu jednych i drugich?
4. Skąd się biorą jedne i drugie w organizmie?
5. Co stanie się w sytuacji, kiedy zapper wymiecie „wszystko” z organizmu (raczej niemożliwe, bo różnych bakterii jest ok. kilka dobrych kg w dorosłym organizmie)?
I ten sztubacki śmiech Peryskopa , który obydwa zjawiska zna raczej z literatury .
AbyS się z głupich drwin wycofał, obwiesiu, bo sprawa jest nader poważna.
Dzięki Demaskator i kilka@pytań za rozwinięcie debaty.
Zatem zasadnicze wątpliwości zostały przedstawione i kolej na Panów Podleckiego oraz Taratajcio, a może i p. Szwaczkę, aby poważnie i rzeczowo ustosunkowali się do poszczególnych kwestii, bez chowania głów do piachu.
Przy tym warto wziąć pod uwagę, że sąd raczej nie potraktuje dystrybucji niesprawdzonego urządzenia do ZASTOSOWAŃ MEDYCZNYCH jako błahą zabawę kolekcjonerską.
Panowie mają świadomość, że oddziaływania cykliczne polem elektrycznym mają istotny bio-wpływ nawet przy stosunkowo niskich natężeniach i niewielkiej energii.
Bo rzeczywiście wystarczy aplikowanie odpowiednich częstotliwości ażeby uszkodzić KAŻDY żywy mikro-organizm, jakim są zarówno drobnoustroje (szkodliwe i pożyteczne), jak i zdrowe komórki naszego ciała.
Przy nikłych natężeniach można wywołać zjawiska stymulacji, a w efekcie wzmożone namnażanie się bio-jednostek - czyli bakcyli, ale także i komórek wadliwych co będzie prowadzić do rozwoju nowotworów !
Czy nie w ten właśnie sposób „załatwiła się” Hulda Clark ?
Jak znam biologię, to ustalenie optymalnych i bezpiecznych dawek i częstotliwości nie jest łatwe, bo przecież takie same oddziaływania dla jednej osoby mogą być korzystne, a dla innych szkodliwe. Dlatego w UCZCIWEJ MEDYCYNIE, której powinniśmy tu i wszędzie bronić, przykłada się większą wagę do przeciwwskazań niż do wskazań.
I jeszcze ważna uwaga: brak kontr-akcji ze strony urzędów może uśpić czujność. Ale przecież pragmatyka w tej sferze jest znana - czeka się na bardziej masową skalę zjawiska aby móc nałożyć kary bardziej dotkliwe.
A tymczasem zapewne kompletowana jest dokumentacja - włącznie z naciąganymi oskarżeniami Admina i Pana producenta jakoby wszelkie słowa krytyczne dot. zapperów pochodziły od syjonazistów lub od mafii farmakologicznej.
Zatem charakterystyczne, że w zachłyście promocyjnym Panowie - którzy przecież są dyletantami w dziedzinie biomedycznej - pominęli całkowicie możliwość wyrażania krytycznych uwag o zapperach przez osoby znające się na skomplikowanych zjawiskach w tej tematyce.
Żeby ten dziwoląg postronnych Czytel^ników nie raził została wykorzystana kilkuletnia kampania Manitora małoPolskiego straszenia nas i przekonywania, że wszelkimi metodami musimy dbać o zdrowie swoje i swoich bliskich. Dbać trzeba, ale pomimo licznych nieprawidłowości skrajnie spolaryzowany obraz medycyny jest zafałszowany i służy do podkręcania strachu oraz do wpędzania nas spod deszczu pod rynnę.
Szczególnie odrażające jest posługiwanie się Admina chamskimi argumentami jakobym miał się kierować jakimiś ukrytym interesem i miał robale w głowie. A przecież dobrze wie, że moje oceny opieram na wieloletnim doświadczeniu klinicznym oraz na kwalifikacjach zawodowych i naukowych.
A co do interesów mam pytanie: czy Admin wywiązał się z obietnicy zwrócenia do zenory obrazków, które fejkowy marszand użył do wywierania nacisków na zamotanego coraz bardziej małoPolskiego ?
Problem Peryskopa polega na utrwalonym ,błędnym założeniu , że wszyscy o odmiennym zdaniu , wątpliwościach czy wręcz zadający pytania , są ” zadaniowcami” .Problem niby do przeskoczenia , ale ,jak widać , nie dla każdego , a skutkiem jest zupełnie już odwrócone przesłanie bloga . Przynajmniej dla ludzi , którzy są tylko gośćmi , a nie czujną grupą restrykcyjną .
Najlepsze jest to , „obwiesiu” ,że twój były promotor sceniczny teraz wyrozumiale i pobłażliwie poklepuje cię po plecach. Jak to powiedział Monitor ? ” Chyba ,że musisz…”
Dzięki Demaskator i kilka@pytań za rozwinięcie debaty.
Tylko żeby była debata, ktoś znający się na rzeczy mógłby odpowiedzieć na różne pytania.
Zatem zasadnicze wątpliwości zostały przedstawione i kolej na Panów Podleckiego oraz Taratajcio, a może i p. Szwaczkę, aby poważnie i rzeczowo ustosunkowali się do poszczególnych kwestii, bez chowania głów do piachu.
Stoję z boku (bo ani nie jestem za czy przeciw zapperom, ale wiem, ze pewne urządzenia są odpowiedzialne za postęp w nauce czy technice i po prostu kolejne mnie ciekawi oraz to, jak się wyjaśnia jego działanie dobroczynne czy ew. szkodliwość) i tak się zastanawiam, czy to oni się powinni ustosunkowywać, bo konstruktor po prostu odwołuje się do teorii H.Clarak czy jakichś innych badaczy tego zjawiska rezonansu prądów z mikroorganizmami, a może i jakichś innych zjawisk czy badaczy.
Natomiast raczej „obawiający się” jego ew. negatywnych działań powinni przedstawić swoje obiekcje, najlepiej poparte jakimiś konkretnymi negatywnymi przypadkami i wtedy można debatować.
Przy tym warto wziąć pod uwagę, że sąd raczej nie potraktuje dystrybucji niesprawdzonego urządzenia do ZASTOSOWAŃ MEDYCZNYCH jako błahą zabawę kolekcjonerską.
Trzeba by rozważyć, co to są te „ZASTOSOWAnia MEDYCZNe”, na czym polegać by tu miało sprawdzanie, czy amatorskie konstrukcje mogą podlegać rygorom stawianym „oficjalnej” medycynie, czy ona ma jakiś oficjalnie stwierdzony monopol na wszelkie leczenie i czy aby się trochę (kto tu określi granicę?) pozappować trzeba by wybrać jakąś emigrację zdrowotną?
Myślę, że sąd ma sporo różnych rzeczy na głowie i tylko jakiś wybitnie ewidentny negatywny przypadek mógłby skłonić sąd do zainteresowania się.
Na zagranicznych stronach nawet pod tekstami (nie mam niestety z żadnego zagranicznego urządzenia ‚medycznego” - chyba że za taki uznamy lampę na podczerwień i koc ogrzewający, oficjalnie sprzedawane w sklepach sieci handlowych, więc może zobaczę, co tam jest w instrukcji, o ile je znajdę) mamy różne „disclaim’ery”, a tam sądy sa nawet bardziej skrupulatne, więc może jakiś polski „od-roszczeniownik” załatwi tu sprawę - w stylu „stosowanie na własną odpowiedzialność”?
Panowie mają świadomość, że oddziaływania cykliczne polem elektrycznym mają istotny bio-wpływ nawet przy stosunkowo niskich natężeniach i niewielkiej energii.
Zapewne jakiś mają, ale świadomość może być rózna, bo co innego świadomość zwykłego człowieka, na co dzień otoczonego już chyba dziesiątkami takich wpływów (komputer pokazuje, ze obecnie jestem w zasięgu 12 odbieralnych sieci wifi, a ile jest telefonów bezprzewodowych, które podobno bez przerwy emitują swoje sygnały, ilu korzysta właśnie z tel. komórkowych czy modemów gsm, ile z mikrofalówek, domy są okablowane siecią energetyczną niskiego napięcia, ale jednak stosunkowo dużych prądów, wywołujących istotne pola magnetyczne, jesteśmy w zasiegu stacji RTV, lini energetycznych WN, itp. itd.), a co innego np. jakiegos specjalisty, który próbował dokonywać jakichś badań. No i na ile jest istotny ten biowpływ.
Bo rzeczywiście wystarczy aplikowanie odpowiednich częstotliwości ażeby uszkodzić KAŻDY żywy mikro-organizm, jakim są zarówno drobnoustroje (szkodliwe i pożyteczne), jak i zdrowe komórki naszego ciała.
Dlatego zasadna byłaby ocena na podstawie choć próby odpowiedzi na powyższych „kilka pytań”. Dodatkowo jeśli zapper ostatecznie ma działać jako placebo (co podniósł @demaskator), to czy placebo moze być szkodliwe? Albo nawet jesli zapper miałby być szkodliwy, to czy placebo nie zniweluje ew. szkodliwości?
Przy nikłych natężeniach można wywołać zjawiska stymulacji, a w efekcie wzmożone namnażanie się bio-jednostek – czyli bakcyli, ale także i komórek wadliwych co będzie prowadzić do rozwoju nowotworów !”
A czy i też spowoduje namnażanie prawidłowych komórek i jaka będzie proporcja jednych do drugich?
Dodatkowo jak wiemy z „promowanej” (a przynajmniej od czasu do czasu przywoływanej) tu na blogu teorii GNM, za nowotwory nie bardzo chyba są odpowiedzialne „wadliwe komórki”, tylko nowotwór wg tej teorii składa się zgoła z zupełnie NIEWADLIWYCH komórek, bo mają one do spełnienia odpowiednie zadanie. Natomiast ponieważ one mają specyficzną funkcję do wykonania, są inne niż „normalne” taknki czy komórki i fakt ten jest wykorzystywany do tego, ze jakoby są „wadliwe” i do aplikowania pod tym pretekstem chemo-trucizn czy radiacji, mających je zniszczyć, a przy okazji sięją zniszenie w organizmie.
A moze są (przynajmniej?) 2 rodzaje nowotworów - jedne GNM’owskie, a inne np. z ” naprawdę wadliwych komórek”?
Czy nie w ten właśnie sposób „załatwiła się” Hulda Clark ?
Na to pytanie chyba trudno będzie odpowiedzieć - dożyła całkiem przyzwoitego wieku (ang. wiki: - Hulda Regehr Clark (18 October 1928 – 3 September 2009)[1], co ciekawe w polskiej wiki są na jej temat 3 zdania - bardzo to „dziwne”), a więc 81 lat, obyśmy…
Nie rozpraszaj tego wątka i daj się skupić Janowi T.
cd.
Na to pytanie chyba trudno będzie odpowiedzieć - dożyła całkiem przyzwoitego wieku (ang. wiki: - Hulda Regehr Clark (18 October 1928 – 3 September 2009)[1], co ciekawe w polskiej wiki są na jej temat 3 zdania - bardzo to „dziwne”), a więc 81 lat, obyśmy wszyscy choć tyle pożyli w jako takiej kondycji. A jak powszechnie wiadomo, „na coś w końcu trzeba umrzeć” i nic tu nie pomoże, nawet „najcudowniejsze” preparaty czy urządzenia.
Jak znam biologię, to ustalenie optymalnych i bezpiecznych dawek i częstotliwości nie jest łatwe, bo przecież takie same oddziaływania dla jednej osoby mogą być korzystne, a dla innych szkodliwe. Dlatego w UCZCIWEJ MEDYCYNIE, której powinniśmy tu i wszędzie bronić, przykłada się większą wagę do przeciwwskazań niż do wskazań.”
Ale czy taka „UCZCIWa MEDYCYNa” gdzieś jest poza naszymi postulatami, a jeśli nawet, to jak się ma proporcja do tej - mówiąc delikatnie - „mniej uczciwej”?
I jeszcze ważna uwaga: brak kontr-akcji ze strony urzędów może uśpić czujność. Ale przecież pragmatyka w tej sferze jest znana – czeka się na bardziej masową skalę zjawiska aby móc nałożyć kary bardziej dotkliwe.
Jeszcze będą musieli znaleźć jakieś uzasadnione dowodami racje, albo można się nie doczekać. I kiedy będzie „bardziej masowa skala zjawiska”? Od 1000 czy 10 tys. a moze 100 tys. zapperów? Albo ile negatywnych dowiedzionych (jak?) przypadków musi się znaleźć?
I czy wskazanie na inne ewidentne przypadki szkodliwości np. szczepień z oficjalnie stwierdzonymi
„reakcjami poszczepiennymi” nie będzie wystarczającą obroną, bo skoro nic sądy nie robią z tym, to dlaczego nagle mają tu robić, a skala ingerencji w organizm jest chyba w ogóle nieporównywalna?
A tymczasem zapewne kompletowana jest dokumentacja – włącznie z naciąganymi oskarżeniami Admina i Pana producenta jakoby wszelkie słowa krytyczne dot. zapperów pochodziły od syjonazistów lub od mafii farmakologicznej.
To już chyba byłoby jakieś kuriozum sądowe z tymi syjonazistami i mafią w dokumentacji w ew. dokumentacji. Bo chyba sądy muszą zachowywać jakąś elementarną powagę?
Zatem charakterystyczne, że w zachłyście promocyjnym Panowie – którzy przecież są dyletantami w dziedzinie biomedycznej – pominęli całkowicie możliwość wyrażania krytycznych uwag o zapperach przez osoby znające się na skomplikowanych zjawiskach w tej tematyce.
Dyskusja tu prowadzona chyba dowodzi czegoś przeciwnego.
…Dbać trzeba, ale pomimo licznych nieprawidłowości skrajnie spolaryzowany obraz medycyny jest zafałszowany i służy do podkręcania strachu oraz do wpędzania nas spod deszczu pod rynnę.
Jak najbardziej słuszna uwaga i trzeba zachowywać ostrożność do wszelkich alternatyw (choć jak się okazuje, dotyczy to nie tylko nich, ale też oficjalnej medycyny), których
zasada działania jest do dziś niewyjaśniona, albo nie ma badań z jakimiś konkluzywnymi wynikami, a towarzyszy im mimo to silna kampania marketingowa i rozwinięta praktyka, a za które dość słono się płaci.
… że moje oceny opieram na wieloletnim doświadczeniu klinicznym oraz na kwalifikacjach zawodowych i naukowych.
Chyba wszyscy są ciekawi uwag fachowca i spodziewają się jakichś konkretniejszych odpowiedzi, niż tylko podzielenie się obawami, jakie można tu przeczytać. Byłoby też może ciekawe, jak jacyś inni fachowcy by się wypowiedzieli, bo przecież „jedna jaskółka nie czyni wiosny” i „błądzić jest rzeczą ludzką”.
Powyższe kierowałem do AbySia z zenory.
Ale ty ExEx też nie rozmywaj sprawy i pozwól się skupić Janowi T. nad odpowiedzią Autora.
Do AbySia z zenory…”
Więc przypiszę ci wszystko na „nie” . Nielogiczny , niegrzeczny i nieodpowiedzialny za słowa .
„…i pozwól się skupić Janowi T. nad odpowiedzią Autora.”
Ale Monitor i Jan T. to prości ludzie, bo z czym im do tego:
… że moje oceny opieram na wieloletnim doświadczeniu klinicznym oraz na kwalifikacjach zawodowych i naukowych.
Niemniej może się skupią i też coś napiszą. No ale przeciez o wiele bardziej:
Chyba wszyscy są ciekawi uwag fachowca i spodziewają się jakichś konkretniejszych odpowiedzi, niż tylko podzielenie się obawami, jakie można tu przeczytać.
Kilka uwag
„Natomiast raczej „obawiający się” jego ew. negatywnych działań powinni przedstawić swoje obiekcje, najlepiej poparte jakimiś konkretnymi negatywnymi przypadkami i wtedy można debatować.”
Obiekcje przedstawiamy, bo to jednak na producencie lezy obowiazek przedstawienia skutkow ujemnych.
A Ty chcesz, zebym ja najpierw probowal, a potem dzielil sie informacjami, jakie mialem skutki uboczne?
I jeszcze zappera zakupil.
Dobrze chyba demaskator napisal, ze nie jestem krolikiem doswiadczalnym.
Faktem jest, ze na wiele zapytan Pan Taratajcio nie odpowiedzial wogole.
Nie uwazasz, ze to dziwne zachowanie?
@kilka uwag,kazdy z nas ma w genach zapisane ile lat mamy zycia.Kazdy z nas jest inny. DNA ma również wpływ na nasz styl życia.Im wiecej zazywamy toksyn tym skracamy sobie zycie.Wszyscy mamy w organizmie wirusy,bakterie,mikroby ktore nas lecza.A moim zdaniem zappery zabijaja je.Natury nie wolno naprawiac.Kazda smierc powinna byc we snie.Bez szczepien,lekow ktore nam skracaja zycie bedziecie zyc ,tyle ile macie zapisane.Nawet sport skraca zycie.Kazdy musi miec odpoczynku snu 8 godz w ciemnosci ,w tym czasie organizm sie leczy.To jest bardzo wazne.Z biologicznego punktu widzenia jesteśmy tylko zbiorem komórek, ktore naprawiaja sie w czasie snu.Natury nie wolno poprawiac.Natura to natura.
Peryskop, ja kupiłem zapper dla rodziców. Najwięcej korzysta z niego mój ojciec. Jego głównym problemem medycznym jest pisk w uszach.
Sprawdziłem w GNM. I powiedziałem mu, że jest to problem z jego słuchaniem. Że nie chce dopuścić kilku osób do siebie. Że nie słucha bo nie chce.
Połączenie tych dwóch rzeczy przynosi skutek. Raz, że ojciec od razu zauważył pewne zmiany. Coś zaczęło się dziać. Ani dobrego, ani złego.
Ale było tak jak mówił J.T.. Pojawił się ból w szyi, który ojciec wyleczył kilkukrotną wizytą u dobrego kręglarza. Pisk w uszach znika. Teraz pozostał w jednym uchu i jest, jak to ojciec określił do zniesienia czyli przycichł. W drugim uchu pisk całkiem zanikł.
Ojciec robi cykliczne badania krwi, bo ma problem z cholesterolem, więc jest pod kontrolą i na razie nie wykryto u niego żadnych anomalii z krwinkami leukocytami i innymi.
Kiedy ja go stosuję, czuję wyraźne ożywienie i zappowanie rzeczywiście wskazuje miejsca zblokowane. Czy to mięśnie, czy kości.
Jesteśmy świadomi bycia królikami doświadczalnymi, ale jak dotąd mam pozytywne zdanie o tym urządzeniu.
Przestałem chorować (dzięki Bogu) więc nie mogę sprawdzić, jak działa na infekcje bakteryjne. Moi rodzice również nie chorują. Czy to zapper? Nie wiem. Ale w zbiegi okoliczności nie wierzę.
Powiedz ojcu by przykładał zapper jak najbliżej krytycznego miejsca, najlepiej owijać elektrody w wilgotne ręczniki papierowe by był większy prąd, ale by powierzchnia styku była na tyle duża żeby nie doszło do poparzenia. Gdy zacznie go piec, należy zmienić miejsce zappowania lub też osłabić przyleganie.
Gdy dokuczliwość nie ustąpi, to być może potrzebna będzie diagnoza Irmy, ona wyczuje zaburzenia aury posługując się zdjęciem. Pamiętaj, że prąd zappera nie wszędzie sięga, np. zamknięte organy są chronione i tam pasożyty mogą przetrwać.
Nabijanie się Peryskopa z zappera przypomina postawę hierarchów kościelnych, gdy Galileusz poparł teorię Kopernika, że Ziemia się obraca wokół Słońca. Dowody mówią swoje, a Perskop nadal, że Ziemia jest centrum Wszechświata.
Nie wypowiadam się na temat zapera, bo nie mam stosownej wiedzy, ale stwierdzam fakt, że piski w uszach, a nawet głuchota, czy problemy ze wzrokiem mogą i często mają związek z odcinkiem szyjnym kręgosłupa. Tak więc nic dziwnego, że ojcu się poprawiło po wizytach u kręgarza. Zresztą stan odcinka szyjnego kręgosłupa ma wpływ jeszcze na wiele innych dolegliwości.
Możliwe, ale to właśnie używanie zappera spowodowało ból w szyi, który wcześniej był dla ojca zaniedbywalny.
Zapper ma działanie diagnostyczne. Kiedy ja go użyłem pierwszy raz, od razu znalazłem skurcz grupy mięśni na klatce piersiowej, którego nie byłem świadom, a który szybko usunąłem poprzez masowanie, co przyniosło ogromną poprawę mojego samopoczucia.
Nieuświadomione bóle to poważny problem, z którego mało osób zdaje sobie sprawę, a których wpływ na nasze samopoczucie ujawnia się dopiero po ich usunięciu.
Jednak jak usunąć ból, którego nie czuć?
Zapper w tym pomaga.
Dzięki ALFA, progress, m-k, sprawdzam za Wasze uwagi.
Na temat Galileusza tego bloga nie będę się wypowiadał. Bo wpierw należałoby zdefiniować pojęcia i poczytać np. Thomasa Kuhna „Przewrót Kopernikański” ażeby poznać historyczne i współczesne systemy traktujące Ziemię TAKŻE jako centrum Wszechświata - choćby ze względu na antropo-centryzm homego sapiensa żyjącego jedynie na planecie zwanej przez nas Ziemią. Wobec braku przekonujących przesłanek nie podejmę też dyskusji o innych rzekomo zamieszkałych obiektach pozaziemskich.
==
masakalambura, dzięki za Twój opis pisku w uszach ojca oraz napięcia mięśni u siebie. Jeśli dostarczyłeś ojcu przekonujących go wskazówek GNM z jakich przyczyn psychologicznych bierze się ów pisk w uszach, to zrozumienie tej przyczyny i weryfikacja z realem wystarcza aby uruchomić proces łagodzenia konfliktu biologicznego, czyli zdrowienia.
Ciekawe jak to oceni nasza niezawodna Od - o ile nie jest zbanowana albo zablokowana „403”.
Moim zdaniem zapper spełnił rolę pomocniczą - placebo. Prawdopodobnie zwiększył też napięcie mięśni w odcinku szyjnym co spowodowało wizytę u kręgarza i jego pomoc.
Można by to podciągnąć pod działanie diagnostyczne gdyby znana była metodologia racjonalnego postępowania.
Natomiast czy Twój zadawniony skurcz w okolicach piersi to nie efekt skumulowanego stresu i/lub braku skutecznej regeneracji podczas snu, o czym bardzo słusznie przypomniała ALFA ?
Ta regeneracja zachodzi najefektywniej w głębokich fazach snu tj w REM (gdy mamy marzenia senne, a gałki oczne wykonują szybkie spontaniczne ruchy), które u zdrowego człowieka powtarzają się co ok. półtorej godziny. Żeby to osiągnąć organizm musi wycofać z obiegu kortyzol - hormon stresu - i schować go w śledzionie. Jeśli obniżenie poziomu kortyzolu jest tylko częściowe, to zwiotczenie mięśni nie następuje i sen nie osiąga pełnej głębokości. W tym stanie nawet jeśli coś nam się przyśni, to raczej będą to koszmary niż sny relaksujące, wspominane z rozrzewnieniem.
A jeżeli takie stany stają się chroniczne, to pozostają trudne do usunięcia permanentne napięcia mięśniowe, mogące powodować bóle, zakwasy i poczucie zmęczenia. A najgorsze, że w takich warunkach organizm kiepsko się regeneruje i łapie rozmaite dolegliwości.
Z Twojego opisu wynika, że trochę się zaniedbałeś jeśli chodzi o relaksowanie ciała, a to prawdopodobnie jest skutkiem napięcia psychicznego. W skrajnych przypadkach ludzie dostają tak uciążliwych napięć mięśniowych, że konieczne staje się zrobienie blokady przez wstrzyknięcie środka zwiotczającego np botoxu. Stres u osób podatnych może spowodować także neuralgie, a nawet paraliż - więc nie należy tych spraw lekceważyć.
Tu na blogu wykazujesz duże opanowanie, co jest wielką zaletą charakteru, ale coś za coś - bo prawdopodobnie kumulujesz psychiczne napięcia w mięśniach. I to pomimo, że jesteś muzykiem tj człowiekiem predystynowanym do relaksu przy pomocy dźwięków - chyba że Twój gust jest zbliżony do stylu techno metalikowego ?
W dodatku jako muzułmanin zapewne starasz się stronić od używek, które jednak wielu osobom pomagają osiągać rozluźnienie codziennych napięć pochodzących od stresu.
Nie nakłaniam do takich sposobów - zwłaszcza notorycznych i/lub mocniejszych, a tylko stwierdzam dość powszechnie znany fakt.
Zresztą to jest przykład, że każde „dobro” ma też swoją gorszą stronę. Tę zasadę świetnie ilustruje prastary znak Jin-Yang w religiach Wschodu, więc się dziwię, że KRK - m.in. poprzez osobę dr S. Krajskiego (OTON) - zalicza ten symbol do figur złych, zakazanych.
A przecież z takich przeplotów składa się nasze życie !
http://www.youtube.com/watch?v=4RY0VIGff0E
Pozdrawiam wszystkich racjonalnie myślących ludzi 😀 😀
I jeszcze jedna uwaga - cykliczne badania krwi mogą nie wykryć anomalii w ilości i w strukturze składników krwi, bo typowe analizy nie są ukierunkowane na wykrywanie tego typu potencjalnych zagrożeń w warunkach dynamicznych.
M.in. z uwagi na masową skalę zjawisk biologicznych.
Bo np limfocytów zdrowy organizm wytwarza ok. miliarda na dobę - też głównie w porze nocnego wypoczynku. I co nam tu da sama analiza ilościowa jeśli by się okazało, że grasica i szpik kostny wytwarzają wystarczającą ilość limfocytów, ale część z nich jest wadliwa i przez to mniej skuteczna w działaniu ?
A na marginesie warto przypomnieć, że popularny „opad” erytrocytów, zwany też „odczynem OB”, został opracowany (odkryty) przez polskiego lekarza Edmunda Biernackiego, który w 1897 roku ogłosił wyniki badań nad szybkością opadania krwinek w zależności od rodzaju choroby.
Uważne przeczytanie choćby informacji w wiki daje wyobrażenie jak złożonym problemem jest analityka laboratoryjna. A w dodatku badane są próbki wyjęte z organizmu, i w tym momencie ich cechy fizyko-chemiczne ulegają rozmaitym zmianom - a ogólnie - one obumierają.
Zatem co w istocie dają nam te wyniki ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Odczyn_Biernackiego
[usunięte, bo tak mi się podoba, M.P.]
Nareszcie Admin wywalił wpis 109-nickowego ExExa vel fakt !
Ulzylo?
Bardzo?
No to trza poprosic admina i fakta, jeden bedzie pisal, drugi kasowal i moze taka terapia pomoze w odzyskaniu rownowagi?
Chciałem Demaskatorowi wcisnąć 4,5 gwiazdki, i choć namierzałem tak precyzyjnie jak Roma, to weszło 8 !
Czyli jest jeszcze dość normalnie na tym blogu jeśli Admin nie przeszkadza.
„jest jeszcze dość normalnie na tym blogu jeśli Admin nie przeszkadza” - Peryskop
Ot typowy uzurpator majdanowiec Peryskop.
Admin - właściciel bloga ma być jemu posłuszny.
Czy rada najwyższa Mości Peryskopióra już zdecydowała
o zarekwirowaniu bloga pana Marka?
Przecież porządek musi być - jak Majdan to Majdan!
Marku? zareagujesz na to, że teraz Bizoń chce wmówić, że wpisy moje i Peryskopa świadczą o tym, że popieramy to, co się dzieje na Majdanie?
[usunięte, bo tak mi się podoba, M.P.]
No i znowu krętaczka Aśka=Sprawdzam w akcji.
Zakłada chyba, że inni nie potrafią czytać tekstu ze zrozumieniem jego treści tak, jak (chyba) i krętaczka.
Bizoń !
Zamknij się wreszcie !
Szkoda, ze Admin w ogóle nie bierze pod uwagę ilości gwiazdek przyznawanych przez czytelników.
Gdyby to czytelnicy decydowali, może Bizoń by nas już nie męczył !!!
Właściwie po co te gwiazdki ?
Chyba to jakaś wskazówka również dla Admina ?
Przecież czasami prosi o gwiazdkowanie kogoś, żeby się przekonać o poparciu czytelników.
A braku poparcia w ogóle nie uwzględnia. 🙁
@święta cierpliwość
Czyżby tych czy_tel_nik_ów tego bloga było aż 3 sztuki, no może w porywach 15-18 sztuka?
Przecież poważni ludzie nie bawią się w gwiazdki.
Przecież wiesz kto bawi się gwiazdkami i po co. Niektórzy mają po 4 i więcej IP po to tylko żeby samemu sobie podnosić oceny, a innym obniżać.
Panie Marku podziwiam panska cierpliwosc, powinien pan dawno zbanowac co niektorych, pan doskonale wie o kogo chodzi a Peryskop bezczelnie panu docina i pan z nim jeszcze dyskutuje.Ten pan powinien zalozyc swoj blog , ale rola jego jest macic , bo to typowy maciciel.Kilkakrotnie chcialam napisac komentarz ale machnelam reka bo zamiast dyskusji jest na tym blogu wzajemne dogryzanie sobie.
Lubie pana blog ,ze wzgledu na artykuly, ale jezeli chodzi o komentarze to poziom kiepski, komentujacy pisza nie na temat , to co akurat komu przyjdzie do glowy. Wchodze rowniez na inne blogi, np u Gajowego Maruchy jest specjalne miejsce na komentarze rozne i jest tam wiekszy porzadek merytoryczny. Nie chce nikogo obrazac ale ludzie opanujcie sie troche.
To jest wojna informacyjna, dlatego nikt się nie opanuje a burdel będzie coraz większy.
Masz rację t-mike, niestety.
A Pani Krystyna może dołączyć do Pani Zofii i razem w pojedynkę udać się na mniej wymagające fora.
Fora z Manitora !
U Maruchy jest większy porządek, bo tam jest już unisono.
Reszta po wychyleniu się ban, albo wieczysta moderka.
Tam już, po etapie przejściowym, odchodzi czysta wojna informacyjna bez jakichkolwiek przeszkód przez co jest zupełnie niezauważalna przez czy_tel_ni_ków Maruchy.
No i u Maruchy świetne komentarze odwala tradycjonalista JO odpowiednik tutejszego Peryskopa.
Proszę spróbować pani Krystyno sprzeciwić się temu tradycjonaliście JO to pani zobaczy jego super komentatorską klasę.
Wydarzenia ostatnich dni potwierdzają, że „elity” rządzące Polską są wrogie Narodowi Polskiemu, dotyczy to nie tylko ekipy trzymającej się władzy, ale także opozycji. Stosunek do Ukrainy dobitnie pokazuje, kim są ci wszyscy pseudopolitycy. Zaangażowanie w to, co dzieje się na terenie jednego z najbardziej wrogich nam krajów, pomoc udzielana ludziom, którzy zezwierzęconych ludobójców robią swoimi bohaterami i stawiają ich za wzór, to już nie tylko głupota, ale działanie wybitnie antypolskie.
Do granic absurdu urastają głosy, że Ukrainie należy pomagać finansowo. Jakim prawem? Sytuacja Polski i Polaków jest skrajnie zła, a rząd miałby dawać pieniądze na fanaberie banderowców? Dzieciom głodnym lepiej by pomogli, bo tych coraz więcej nad Wisłą, a rezuny niech utopią się w wewnętrznym konflikcie i tak zbyt długo trwał ten ich sztuczny twór państwowy. Trzeba być niespełna rozumu, żeby pchać się w to neofaszystowskie bagno (zachodnia Ukraina) i czekistowski protektorat (wschodnia Ukraina). Dopóki nie zajmiemy się dźwignięciem Polski z głębokiego kryzysu ekonomicznego i duchowego, nie będziemy mieć na nic wpływu, na pewno nie na to, co się dzieje za naszą wschodnią granicą. Cała reszta to zwykła napinka i machanie szabelką.
Niektórym wciąż we łbach majaczą bajdurzenia piłsudczyków o niepodległej Ukrainie jako buforze. Piłsudski w stosunku do Ukrainy realizował wytyczne Niemców, więc cała ta niedorzeczna koncepcja była od początku obliczona na osłabianie Polski. Pora w końcu zrozumieć, że im silniejsza Ukraina, tym gorzej dla nas, bo to nie jest, nie był i nigdy nie będzie nasz sojusznik, tylko wróg, jeden z najgorszych, jakich kiedykolwiek mieliśmy. Oni swoją tożsamość budują na nienawiści do Polaków, bo nie mają niczego. Cała ich cywilizacja została stworzona przez Rzeczpospolitą i Rosję, reszta to dzicz turańska. Oni nigdy nie zaakceptują tego faktu, dlatego Polak jest dla nich największym wrogiem.
Ukryta Władza. Oni mają sieci powiązań między sobą, tak że infiltrują prawdę wykręcając świadomość ludu dopinając emocjami i karmiąc świat po przez zmanipulowane media co się tutaj dzieje.
Oni też uderzyli w ducha, bo wiedzą jak masz silnego ducha możesz zdziałać cuda. Problem polega na tym, że w którą stronę ducha chcesz umacniać, rzymianin dokładnie wie. Przez tyle wieków wyrobił i wyszlifować sobie zdolności panowania w ukryciu nad zgłupiałymi owcami, a co za tym idzie władzę nad duszami i światem.
Oni mają wszystko pod kontrolą, może i jest chaos ale specjalnie do tego wytworzony, aby narobić szumu, wymęczyć owce w negatywności, płaczu, zawiści i wściekliźnie do innych, a potem wprowadzać swoje reguły.
Reguły opanowywania są proste.
Jeśli naprawdę myślicie o wolności, podstawą jest całkowita demaskacja najbardziej ukrytej władzy i jej oblicza, a także struktur w jaki sposób to działa. Oni non stop rozwijają się i ewoluują kosztem innych.
Kilak lat temu (chyba już z dziesięć będzie) przypadkowo natrafiłam na stenogram z posiedzenia Senatu, na którym dzielił pieniądze na pomoc zagraniczną. Była też już wtedy finansowana Ukraina, Białoruś i inne miejsca na świecie. Kwoty ogromne. Nie mogę teraz znaleźć tej strony.
W Polsce bezrobocie i bieda jest i była już wtedy, a przybłędy do/z rządu naszą kasę dają obcym.
Tyle kosztowała operacja destabilizacji Ukrainy !!!
http://rafzen.wordpress.com/2014/02/23/us-has-invested-5-billion-in-agitation-in-ukraine/
[…] http://www.monitor-polski.pl/300-zydowskich-bojowkazy-instruktorami-majdanowcow-zbigniew-wrzodak/ […]
Czy Pan Monitor myśli, że moderowanie Pani A, Pani R i Pana P przyniesie jakiś ozdrowieńczy skutek dla bloga?
Politycy komercyjni z Polski opłacani przez judeo-satanistów ze Stanów Zjednoczonych z Izraelem. Czy ktoś wie ile kaczyński dostał z tych pięciu miliardów dolarów które został przeznaczone na destabilizację Ukrainy ?
5 miliardów usd kosztowała operacja destabilizacji Ukrainy !!!
http://rafzen.wordpress.com/2014/02/23/us-has-invested-5-billion-in-agitation-in-ukraine/
ps: Nawet TW Bolek wyraził chęć podjęcia kasy z automatu.
[…] Wściekły atak agentury na rzetelne wpisy na tym blogu, świaczą o tym, że temat Ukriny jest dla międzynarodówki bankierskiej kluczowy i za wszelką cenę (bo oczywiście ci agenci są sowicie opłacani) chcą uniknąć tematyki rozliczeniowej z bandytami UPA, ONR i itd. Pan Józef Bizoń słusznie zwrócił uwagę na to, że Prezydent Janukowycz stał się znienawidzony przez potomków ukraińskich zbrodniarzy banderowskich za to, że anulował dekret poprzednika Prezydenta Juszczenki o bohaterstwie Bandery - stąd zapewne ta agresja ukraińskich narodowców. Zauważmy, że na p. Bizonia po jego rzetelnych wpisach od razu posypał się atak, tak jak i na mnie. (link) […]
[spam]
Macie Racje w jednej kwiestii Na ukrainie faktycznie coś sie dzieje i bedzie sie działo to bez znaczenia dla tych ludzi, atak na bloga skończyło by sie jego totalnym zniszczeniem. Siejecie sami panike.. Jeden z dziennikarzy na zebraniu mediów niezależnych powiedzał dośc monco” póki nie przekroczymy pewnego progu oglądalności to nic nam się przykrego nie wydarzy” więc pytanie, Jak dużą oglądalność ma ten blog..?
Panie Marku, co sie stalo z moim komentarzem?
O ten koment chodzi?
http://www.monitor-polski.pl/300-zydowskich-bojowkazy-instruktorami-majdanowcow-zbigniew-wrzodak/comment-page-2/#comment-142038
Tam Krystyna ma inny awatar co prawda, ale może dwie Krystyny na raz na bloga nie zawitały.
Witam od jakiegoś tygodnia czytuję tego bloga i chcę powiedzieć że to kopalnia wiedzy prawdziwej nie tej zmanipulowanej przez antypolskie media w którą jeszcze wierzy wielu ludzi.Jest tu wiele z tego o czym mówi Alex Jones którego słucham od kilku lat. Prawda droższa od wszelkich pieniędzy dlatego cieszę się że jest taki ktoś w Polsce kto pisze prawdę .
Dzięki Nimrod, zajrzyj na nasze poprzednie publikacje: http://www.monitorpolski.wordpress.com
a także na blog prowadzony obecnie przez dr Piotra Beina: http://grypa666.wordpress.com/ do 2010 r prowadziliśmy go razem + całą grupa przeciwników szczepień. Niestety, Piotr nie ma kalendarzyka, by szukać po dacie, a szkoda.
Witam serdecznie. Chciał bym się odnieść do tematu dotyczącego ataku Rosji i Chin na USA czyli trzeciej wojny. W ścierwo mediach już coś mówili o wkroczeniu Rosyjskich wojsk a tam w tym temscie jest mowa że to będzie znakiem bliskości wojny. Ciekawie się zaczyna.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Automajdan-przechodzi-do-opozycji-by-kontrolowac-nowe-wladze,wid,16427754,wiadomosc.html?ticaid=11241f
Automajdan, czyli ruch kierowców ukraińskich, który uczestniczył w protestach antyrządowych, ogłosił, że przechodzi teraz do opozycji wobec nowych władz, by kontrolować ich działania - podała gazeta internetowa „Ukrainska Prawda”.
ontrolowaliśmy tych poprzednich i tak samo was będziemy kontrolować. Będziemy przyglądać się każdemu z was! - zapewnił ze sceny Euromajdanu w Kijowie jeden z liderów ruchu Serhij Koba.
- Niech każdy z was, nowych urzędników, uświadomi sobie, że po to dochodzi do władzy, by pracować na rzecz interesów narodowych, a nie na własny biznes. Biznes osobno, władza osobno. Będziemy przyglądać się, jak rośnie wasza zamożność - ostrzegł aktywista Automajdanu.
[usunięte, bo tak mi się podoba, M.P.]
Będę usuwał wszystkie komentarze, które mi śmierdzą hasbarą. Precz z ludobójcami!
http://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2012/11/palestine-oppression.jpg
I słósznie Monitor ! , niech żyją kominy parowe !!!!! , hahahahahahahaha
J.M.H
[usunięte, bo tak mi się podoba, M.P.]
Dla wyjaśnienie - nie jestem @dry.
Ale mam niezły reflex i umiejętność skojarzeniową.
http://www.monitor-polski.pl/300-zydowskich-bojowkazy-instruktorami-majdanowcow-zbigniew-wrzodak/comment-page-3/#comment-142281
dry 24 lutego 2014 at 11:06
„Do właściciela portalu , nie wiem co chcesz osiągnąć ale czytając twoje artykuły mam wrażenie że sam sobie zaprzeczasz . Nie zamierzam się rozpisywać bo i tak pewnie mój wpis zobaczysz tylko ty ale przynajmniej będziesz miał świadomość że ci bardziej kumaci też zauważą twoją manipulację . Pozdrawiam”
Gdzie w tej zasadnej krytyce Admin czuje „smród hasbarą” ?
„Precz z ludobójcami!” nośna przykryfka dla krypto-cenzury.
WHAT NEXT ?
Gdzie te czasy Peryskop, gdy ty niejako z urzędu dopraszałeś się BANnanÓW od admina dla tak zwanych niepokornych.
PO-padłeś w niełaskę wyższego urzędu jak widać, taki los - raz na wozie raz pod wozem jak mawiali…
Oby to było naturalne, wtedy ciut lepiej o adminie by to świadczyło.
Skandal!
http://biznes.pl/wiadomosci/swiat/ukraina-potrzeba-35-mld-usd-pomocy-makrofinansowej,5605219,news-detal.html
44 minuty temu | Wiadomości | Świat 23.02.2014
Ukraina: potrzeba 35 mld USD pomocy makrofinansowej
Ukraina potrzebuje 35 mld dolarów pomocy makrofinansowej na lata 2014-2015 - ocenia tamtejsze ministerstwo finansów i bank centralny. Władze w Kijowie zwróciły się do partnerów zagranicznych, szczególnie USA i Polski, o udzielenie kredytu w ciągu 1-2 tygodni.
cytat:
„Kijów proponuje przeprowadzenie dużej konferencji donatorów z udziałem UE, USA, Polski, a także MFW i innych organizacji finansowych. Byłaby ona poświęcona pomocy dla Ukrainy na modernizację, przeprowadzenie reform i realizację umowy stowarzyszeniowej z UE”
Jedyne żywe przemówienie w Charkowie PL
http://www.youtube.com/watch?v=OcSG8Ee1oFI
OLigarchowie Ukrainy….
http://iamthewitness.com/Ukraine.html
Dzięki RomanK, jak zwykle znakomity link. Dodam na potwierdzenie:
Rothschild plays behind the scenes in Ukraine: http://the-tap.blogspot.com/2014/02/rothschild-plays-behind-scenes-in.html
Ponad żydowskimi oligarchami stoją Rotszyldzi.